уторак, 8. септембар 2015.

UŽIVAJMO U PRELEPOJ IGRI!

Godinama unazad odbojkaški klub Niš organizator je turnira u odbojci na pesku. Ni ovo leto nije bilo izuzetak. Uhvaćen je poslednji "pravi letnji dan", a za vreme muškog finala oblaci su štitili aktere od jakog sunca. Poslednje tri godine prisutan sam u svojstvu posmatrača na turniru. Ne verujem da bi mom organizmu prijalo aktivno učešće na terenu :) Sve tri godine sam uživao i žao mi je što nisam dolazio i ranije. Uživao sam u igri tako sličnoj, a opet potpuno različitoj od dvoranske odbojke. Bilo mi je zadovoljstvo da budem među svim tim nasmejanim i pozitivnim ljudima koji su nama malobrojnim posmatračima pružili veliki broj lepih poteza i zanimljivih mečeva. 

NIŠ 2014
NIŠ 2014
Nažalost ova lepa tradicija nije u proteklom periodu naišla na preterani odziv među ljudima koji su deo niške odbojke. Uvek je lako naći razlog za nedolazak. Ove godine propustili ste da na delu vidite jednog omladinskog reprezentativca Srbije u odbojci na pesku i jednog seniorskog reprezentativca naše zemlje u dvoranskoj odbojci. Nadam se da će OK Niš nastaviti da radi na promociji ovog lepog sporta i da će već naredne godine uspeti da pored terena okupi veći broj posetilaca. Uživajmo u ovoj prelepoj igri, čuvajmo tradiciju održavanja turnira, uz želju da u narednim godinama budemo ponovo i na mapi gradova u kojima se održava nacionalno prvenstvo u odbojci na pesku. 
NIŠ 2015

NIŠ 2015
Do sledeće godine uživajte u galerijama sa prethodnih turnira koje su objavljene na sajtu OSNO: NIŠ 2014 NIŠ 2015

Нема коментара:

Постави коментар